Veelgestelde Vragen

Omdat we qua prijzen zo concurrentieel mogelijk proberen te zijn, is niet elk artikel in onze catalogus geprijsd. Belgica vermeldt enkel prijzen in de reclamefolder en op de online promoties. De selectie van online artikelen op onze website is slechts een greep uit het totale aanbod van Belgica. De enige correcte prijs is de prijs aan de kassa in de winkel.

Wij hebben geen banden met andere winkels. Wij hebben slechts 1 winkel en deze website heeft dan ook enkel betrekking op Meubelen Belgica te Tongeren.

Bestellingen plaatsen kan enkel in de winkel zelf.

De meeste stukken, op enkele uitzonderingen na, zijn apart verkrijgbaar. Onze medewerkers kunnen u hierover adviseren in de winkel zelf.

Het is aan te raden om eerst telefonisch contact op te nemen met onze medewerkers alvorens een mail te sturen. Indien van toepassing, houdt u best een factuur- of een bestelbonnummer bij de hand.

Er is geen Belgica-drukwerk beschikbaar buiten de maandelijkse folder die u op de site kan vinden.

Tenzij expliciet anders vermeld op de website, is Meubelen Belgica te Tongeren geopend tijdens alle feestdagen behalve 25 december (Kerstmis) en 1 januari (Nieuwjaar).

Helaas is ons magazijn voor afhalingen gesloten op zon- en feestdagen.

Levertermijnen worden enkel in de winkel meegedeeld omdat de levertermijnen heel erg kunnen variëren per product. Ook de periode en de beschikbare voorraad in de meubelfabrieken spelen hier een grote rol in. Meubelen Belgica beschikt evenwel over een bijzonder grote eigen voorraad. De levertijd is daarom vaak erg kort.

Alle stukken vallen onder de wettelijke garantie van 2 jaar.
Deze garantie dekt niet:

  • huishoudelijke ongelukken
  • transportschade veroorzaakt door de klant
  • schade veroorzaakt door verkeerde installatie
  • onjuist gebruik van het product
  • schade veroorzaakt door onjuist onderhoud
  • slijtage die als normaal beoordeeld wordt in functie van de gebruiksduur
  • schade die vooraf bekend was bij de koper.
TOP